Wednesday, November 25, 2009

Aduhai!! Menggatal...Merajuk

"Tak kenal maka tak cinta" tak cinta masakan boleh bersama..tu ungkapan yang sering kita dengar dari orang-orang tua huhuhuhu. Maka perkara begitu ler jugak yang terjadi pada aku, cuma perlu penambahan "baru nak kenal dah orang lama dah "tangkap" ujung..ujung korang tau ler apa nasibnya...merajukkkkkkk....

Gambar Hiasan




Peristiwa nie bermula sewaktu aku dan org umah yang tercinta ke kedai handphone tuk mencari 'charger' h.phone dier yg dh rosak akibat di 'ULTRAMAN'kan anak-anak kesayangan aku heheheehe. Gatal tangan dan mata tiba-tiba aku terpandang N97 lantas minta 'amoi' tu berikan pada aku. Puas membelek aku pun kluarkan N95 kesayangan aku lalu " amoi nie kalu kasi trade-in brape lu angkat "

Gambar Hiasan

Tak sampai 3 hari N95 kesayangan aku merajuk..tak nak kluar gambar kat screen..'waduh nie mesti LCD buat hal...' besoknya aku pergi balik kedai amoi tu.."Encik mau tukar h.phone ka?" Aku jawab ' huh.....'

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'External' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP