Saturday, December 5, 2009

BELASAH JER...


Tepat pukul 9.00 pm malam Aidil Adha perkarangan halaman bapa n mak mertua aku meriah bagaikan pesta. Kehadiran sedara mara dari Singapura seramai 11 org..menggamatkan lagi santapan malam (BBQ) yg dibuat di halaman rumah. Dah lama aku tak rasa macam tu..ipar duai kecuali Farid (suami Liza) smua ader..Anuar dan Rizal biras aku tak henti-henti 'belasah' makan hehehehe..yg bestnya pak mertua aku yg bakar daging n ikan..aku mcm biras aku gak..belasahhhhhhhh





Ramuan resepi istimewa malam dibuat Abg Rosli (singapura)yg juga 'Chef' salah sebuah hotel terkemuka di sana. Petang tu diorg beli barang (ramuan) utk perap kat daging n ayam..mmg betul kalu nk UMPPHHH kena import chef..patut ler sedappppppp.....

4 comments:

kak anie December 6, 2009 at 6:39 AM  

hmmm...dah lama tak ber BBQ...sedap tu!

NiNa' December 8, 2009 at 9:26 PM  

sedapnyeee~~

Rizal December 9, 2009 at 2:32 AM  

mana ade belasah..... nyamah aje tu... sikit ajee...huhuhuhu...

fazrinefamily December 9, 2009 at 11:12 PM  

to Rizal:-

hehehehe welcome 2 de club :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'External' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP