Tuesday, December 8, 2009

SELAMAT HARI JADI UMIE

Hari nie hari jadi umiekan abah..malam nie nak kat mana abah? tanya Fiqrie (anak sulung) aku...eheee macam tau-tau jer jantan aku nie (bisik hati aku)nanti ler malam abah beritau. Sebenarnya dah lama aku plan nak sambut hari jadi orang umah kat hotel paling 'terkemuka' kat tempat aku nie..memang tak de hotel lain kat sini yang boleh 'challenge' hotel nie huhuhuhu sabor jer ler..bandar kecik tu je ler tumpuan..pak menteri 'turun' pun kena pi situ hehehehe...apa susah.. 'pakcik google' yang belanja hehehehe...




Lepas maghrib kita orang bertolak..lebih kurang kul 7.45 sampai terus gie makan. "tak kena marah ker bah bako lilin kat sana" tanya orang umah aku..."lantak jer ler kalau marah kita bungkus balik semula..simpan bako kat umah" balas aku huhuhuhuhu..ternyata management kat sana tak kisah siap 'wish' berthday lagi kat orang umah begitu gak dgn beberapa 'guest' yg makan kat sana lebih-lebih lagi aku kasi sepotong dua kek utk diorang rasa..."happy birthday to your wife" hehehehe..abah doakan semoga dipanjangkan umur dalam iman, dimurahkan rezeki yang halal, dihidari dari segala mala petaka,bencana dan bahaya, dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat, diberikan kemenangan dan kejayaan yang cemerlang dalam apa jua bidang yang diceburi berlandaskan syariah dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah..aminnnnn


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'External' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP