Monday, April 26, 2010

BERAPA AGAK2 HARGA MAS KAWIN NYA...

Setelah jenuh aku tercari-cari, teraba-raba akhirnya ketemu jua kita akhirnya...memang dah lama aku mengidamkan 'engkau' tapi 'mas kawin' nya tak berpatutan dengan dirimu. Bukan kerana apa.. negeri lain 'mas kawin'nya lain...begitu juga daerah lain...aku perlu berhati2 sebab sekarang nie banyak 'ayam china' dah masuk kat sini...hehehehehe akhirnya...setelah puas aku membelek2 'mas kawin' bertanya sana sini dan last skali nak tak nak terpaksa aku telepon sifu aku Mr. Azlan sbb antara ramai2 'saudara-mara' aku hanya dier jer yg dah 'terikat' dengan benda nie. Mmg sebelum nie aku dh guna lebih kurang 8 bulan tapi dekat 'makwe' aku N95. Mungkin asyik d.load jer benda baru lama2 ke 'accuracy'an nya dh terabai huhuhuhuhu. Tok Nabe (sifu aku jugak nie) pong ader cite pasal 'minah' ne dalam blog dier tak berapa lama dulu.....so bermulalah journey aku ke JB petang Sabtu minggu lepas bersama isteri kesayanganku dan anak2 hehehehe




Apa yang bole aku cakap dari segi harga mmg puas ati..sbb kalu korang tak percaya korang boleh nengok sini LINK 1 and LINK 2 mmg arge dier berlainan...kalu korang telepon lagi ler mencanak2 harga dier..tu yang buat aku tak puas hati. Mmg tak di nafikan GARMIN harga dier mahal banding dengan GPS2 lain mcm Papago...sensonic dll..tapi sbb aku dh try..GARMIN still the best..berbaloi-baloi..harga yg aku dapat RM 699 untuk nuvi 255W ( screen friction mount included + car charger )hehehehe napa tak percaya?? kalu nak tambah aksesori friction mount utk dashboard + home charger cuma tambah RM130 + dpt free gift GARMIN leather beg lagi huhuhuhu...apa lagi aku terus sambar..Yeap sebelum tu.. masa aku called Mr. Azlan dier kata harga yang dier beli RM 800++..mahai tu beb..tapi tak pe dier banyak duit hehehehe....



Dari segi penggunaan..mmg ngetop...lepas 'sambar' aku ke Taman Desa Jaya (umah pak sedara org umah..bih kurang kul 5.45pm) masa sampai junction aku dh panik..jalan dah berubah weiiiii..aku terlepas jalan ke Pasir Gudang..pe lagi guna GARMIN ler..mmg ngetop especially utk aku yg rabun nie ( dh maghrib beb..ari gelap ) hehehehe tup..tip... dh sampai hehehehehe..so korang apa lagi sambar ler hehehehehe cuma pesan bro tu jgn sekali2 setkan address rumah kat favorite sbb kalu ilang keta yg biasanya kunci umah ada dlm keta..maka kenduri ler perompak2 dgn puak2nya...melopeh ler kito hehehehehe

1 comments:

TokNabe April 27, 2010 at 5:35 PM  

Ari tu aku rasa aku tgk kat Kluang Mall... ada GPS dlm arga 399 kot. Tp tak tahu pakai garmin ke, papago ke atau apa2 ke.

Aku pakai dlm telepon punya je... oklah tp skrin kecik ler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'External' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP