Monday, April 5, 2010

CANTIKNYA


Dah agak lama aku tak turun Johor Baharu (J.B) lebih-lebih lagi tempat-tempat 'peranginan' orang johor. Minggu lepas ader jemputan kawin elme anak pengasuh anak aku. Kami bertolak agak lewat dalam pukul 3 pm dan sampai lebih kurang 4.30 pm, majlis dah nak abis pun kekekeke. Layan punyer layan lebih kurang 1 jam kat sana kita orang bertolak balik...kali nie ikut pantai Lido..saja nk tunjuk anak2 aku macam mana rupa pantai.




Dalam masa menyusuri pantai aku terserempak dengan 'dangga bay' mmg banyak berubah JB nie malu aku ngan orang luar...org JB sendiri tak pegi kekekeke..memang banyak perubahan kat sini...masa mula melangkah masuk aku rasa mcm bukan kat Malaysia kekekeke...contoh..pelabuhan kapal layar, tram train, mini fun fair..mcm2 lagi ler.. yg penting ader 'kepala agung' hehehehe...so kesimpulannya 'dangga bay' mmg dah banyak berubah..datang ler :-))


1 comments:

TokNabe April 5, 2010 at 2:12 AM  

Cuba kau tengok luar tingkap rumah ko sikit... entah2 kat luar tu pun dah ada perubahan ekekeke....

..gambornya tak keluar ler bro.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'External' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP