Tuesday, February 15, 2011

FUNFAIR 2011


Asalammualaikum W.B.T kepada semua pengunjung blog ini. Rasanya jika rumah pastinya dah bersawang dek labah-labah...jika kereta nescaya kena tukar bateri...macam tu lah blog nie..dah lama rasanya tak update. Rasanya tak terlewat buat aku & family ingin mengucapkan selamat menyamabut hari kebesaran dan penuh keberkatan Maulidur Rasul kepada semua....t.kasih kerana masih setia berkunjung walaupun dh bersawang..terima kasih.

Yeap FunFair datang lagi di Kluang...tiap-tiap hari bila lalu depan funfair bersama(kereta) anak-anak mesti diorang merengek...lebih-lebih lagi yang no 3...bahhhhh nak naik punpair..nak naik punpairrrrr




Lebih kurang pukul 9.30 mlm semalam kami sekeluarga ke sana...banyak jugak aktiviti yang boleh di buat = RM hehehehe....bumper car, euro wheel, roller cup(coaster), haunted castle, marry go round and banyak lagi ler...yang penting RM ekekeke. Pekara yang aku paling tak boleh lupa pasal anak aku no 2..si Wan...masa kita org tgh dok sok perati hantu robot kat haunted castle yang pd mulanya tak bergerak tapi tiba-tiba dier gerak... bila aku pusing jer belakang..nengok Wan dah pecut lari jauh...ketakutan ekekeke(dier mmg wakil sekolah lari 100M)...mmg nk pecah perut mulanya aku nengok dia (tapi aku simpan) hehehehe.... So overall aku spent around RM150 tak sampai 3 jam ekekeke..ok ler tu yang penting anak-anak dapat pendedahan...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'External' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP