Wednesday, July 10, 2013

OFFICE 2013 ACTIVATOR

As salam semua..memang jenuh aku dok cari activator nie. Kat 2 minggu gak ler semenjak office aku kluar warning activation. Memang ler buat masa nie dier hanya keluar amaran jer tapi mana ler tawu ujung2 kena banned huhuhuhu tak haru biru dibuatnya. Aku ader buat research sikit pasal activation nie. Kalu guna beta version memang x de masalah tapi kalu guna sebaliknya tempah maut jawabnya. Sebab aku dh kena dahhhhhhh nak tawu apa yang aku alami....


time keja tengah banyak tiba-tiba...office x leh nak bukak hahahahaha amik ko..baru padan muka time tu pening lalat x sudah. Kebanyakan link-link atau avtivator yang pernah aku download banyak kerenah masa untuk proses activation, dan ader gak yang bubuh password. Pastu masa nk bukak password kena jawab soklan survey dulu hahahaha apa daaaaaa. Kata nk kasi pastu kena 'paw' dulu huhuhu. Pada aku kalu nk kasi..kasi ajer ler x yah ader udang sebalik... tul tak? Oklah untuk tak buang masa lagi maka nie link dier --> DOWNLOAD <-- tapi aku tak janji berapa lama fail tu bole 'tersimpan' kat hosting free tu. Al maklumlah hosting free pastu 'simpan' crack lak tu ekekekeke...sabo jer ler....n pastinya jangan lupa kasi tawu kawan2 yg gunakan office 2013 bahawasanya activator 2013 ader kat blog aku..thanks :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'External' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP